Väntans tider.

publicerat i Allmänt;
Just nu räknar jag bara dagar, timmar, sekunder. Snart.. om 3 veckor får jag hem min nya livskamrat.
Det ska bli spännande. Få uppfostra någon och utvecklas tillsammans med och göra roliga grejer.
Ni få gärna komma med namntips på va ja ska kalla min lilla pys! 
 
 
i helgen har det varit fullt ös hela tiden. Känns som ja inte suttit stilla å ba varit en endaste gång.
På lördagen körde jag iväg mot piteå tillsammans med mamma kl 7 på morgonen.
Trött men nyfiken på vad som komma skall. Efter att ja kört i ca 4 timmar så va vi äntligen framme och åt lite.
Sedan åkte vi ut till Kennel High Score och hälsade på valpkullen där min blivande valp finns. Det va så kul å få äntligen träffa dom små underverken. 
 
Idag så städade jag bilen, grillade korv med familjen innan jag for och hjälpte Shelly i några timmar. Är helt slut i huvudet nu... Så ska bli skönt me en lång skönhetssömn + sovmorgon! 
 
10 april så får vodka förhoppningsvis bebisar!
 
Over and out// Vikkan
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Klara:

Åh gud så söta!!!

Svar: Visst är dom!!!!
Vikkan

Kommentera inlägget här :